Gdańsk - Na Zboczu 105
W naszej ofercie m. in. : Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, całodobowa recepcja, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, wspólna kuchnia, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, bezpłatne Wi-Fi, czujnik dymu, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, meble ogrodowe, część przeznaczona dla palących, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Wi-Fi, monitoring wokół obiektu, faks / ksero, parking na miejscu, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, miski dla pupila, Możliwe wystawienie faktury, parking przy ulicy, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, całkowity zakaz palenia, system alarmowy, usługa parkingowego, pralnia, ogród, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, gaśnice, dostęp do Internetu, taras, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, parking, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, taras słoneczny, przechowalnia bagażu, prywatny parking, Maseczki dla gości, pokoje dla alergików, dostęp za pomocą kluczy, Wynajem rowerów, miejsce na piknik, bezpłatny parking, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, ogrzewanie, zwierzęta domowe są akceptowane, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, pokoje rodzinne, całodobowa ochrona, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, codzienne sprzątanie, pokoje dla niepalących.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 13:00 a kończy o godzinie 12:00.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Villa Zosieńka o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji.Dostępne pokoje:
Pokój Dwuosobowy z 1 lub 2 łóżkami 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 bardzo duże łóżko podwójne - 15 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 20 mkw);
Apartament typu Suite 4 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 rozkładana sofa, 1 duże łóżko podwójne - 40 mkw);
Pokój Trzyosobowy 3 osobowy (3 łóżka pojedyncze, 1 łóżko pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 20 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 bardzo duże łóżko podwójne, 1 duże łóżko podwójne - 25 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Gdańsk - Villa Zosieńka, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.240352